Eleccions municipals 2015

El proper 24 de maig el poble de Calldetenes tornarà a tenir la paraula per decidir quins seran els 11 regidors que ens representaran a l’Ajuntament. Des de Poble en Marxa - CUP volem donar continuïtat a la feina feta aquests últims 4 anys. Estem treballant per presentar una candidatura renovada, oberta, amb gent nova, i en la qual us animem a participar. Els dos regidors que tenim actualment no repetiran com a candidats, ja que porten dues legislatures seguides com a càrrecs electes i, segons marquen els nostres estatuts, no poden tornar-ho a ser.

Des de Poble en Marxa - CUP no creiem que la política sigui un ofici, ni que  un càrrec electe es pugui perpetuar anys i anys en un Ajuntament. Per higiene democràtica.  Per evitar males pràctiques. Això ens referma en la nostra manera d’entendre la política: que l’equip i el projecte passa per davant d’una persona i un lideratge.

La tasca que han realitzat tant l’Eva Freixa com en Miquel Erra, els dos regidors durant aquesta legislatura, ha estat molt bona. Com sabreu han estat a l’equip de govern, amb les regidories de Cultura, Joventut i Premis Literaris per part de l’Eva i d’Educació, Sanitat i Patrimoni Cultural per part d’en Miquel. A nosaltres el balanç ens dona positiu. De ben segur continuaran treballant pel poble,  desde les entitats, com han fet sempre. Ens marxaran dos grans regidors, però tenim un equip ben preparat i motivat, i que volem ampliar, per tal de seguir treballant pel poble de Calldetenes.

Fem una crida a totes aquelles persones que vulguin participar en una candidatura  realista i de prioritats: el proper dijous 26 de febrer a les 9 del vespre al Centre Armand Quintana (Punt jove) es farà una assemblea oberta per parlar de les eleccions municipals, la confecció d’un grup de treball (dinàmica organitzativa interna, com entemen que ha de funcionar l’Ajuntament, l’ obertura al poble perquè en pugui formar part en la presa de desicions...) ,  els principis ètics i d’acció política pels propers 4 anys, i  debatrem el full de ruta per les eleccions, que inclourà entre altres temes com confeccionem la llista i com elaborarem el programa electoral 2015. En acabar hi haurà un torn obert de paraules. Ens veiem a l’assemblea, vine i participa. T’esperem el dijous!